Lot do Londynu!

11:54




            Przez chwilę zapomniałam nawet, kiedy ostatnio mogłam tak na spokojnie usiąść i prawdziwie odetchnąć. Pomyśleć, wrócić do marzeń i planowania. Do poczucia tego wewnętrznego spokoju, że wszystkie obowiązki zostały już za mną, że załatwiłam wszystko to, co trzeba. Praca skończona - czas na uśmiech. Czas na szczęście.

            Na podróż do Londynu.



            Pakowanie, planowanie, zerkanie na mapę. Wciąż się śmiejemy, zastanawiamy jak to będzie, kogo poznamy, wciąż wygłupiamy. Pełni pozytywnej energii, siły do działania i przekonani, że wszystko się uda, że wrócimy z kolejną porcją pięknych wspomnień. Z nowymi doświadczeniami, z uśmiechem i iskierkami w oczach. Przeżycia, miejsca, znajomości - esencja doznań z podróży. To za czym tak bardzo się stęskniłam, czego tak strasznie mi już brakowało. Wyjechać, wyrwać się i poczuć, że żyję, że znów spełniam swoje marzenia przemierzając zakątki jeszcze nie tak dawno zupełnie nieznanych mi krain i kultur. Odkrywać, poznawać.
      Kocham to, po prostu kocham.

Ps. Życzę Wam udanego weekendu i wypoczynku po sesji !

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Udanej podróży! :)))
    Na pewno będzie pięknie, ja w każdym razie czekam na zdjecia i relację :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Zdjęć będzie milion na pewno i postaram się je wrzucić jak tylko wrócę. I obiecuję odwiedzić Twojego bloga, bo największe posesyjne urwanie głowy już za mną :)

      Usuń
  2. Super! Życzę udanej podróży i ciekawych wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! ja za miesiąc lecę :) Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanej podróży! Mnóstwa zdjęć i wypoczynku przede wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim układzie niecierpliwie oczekuję na przeżycia i wrażenia ;)! Całą moc!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam wszystkim !! Już wróciłam, nadrobię wszystko na Waszych blogach i biorę się za moją relację :))

    OdpowiedzUsuń

Jak podobała Ci się ta podróż? Powiedz mi co myślisz :)